Cu toate ca vanzarea cu amanuntul offline nu moare cu siguranta, comertul cu amanuntul in comert electronic a crescut cu siguranta. Din 2010, vanzarile de comert electronic s-au triplat aproape ca procent din vanzarile totale. In timp ce asta creeaza o piata sanatoasa, inseamna ca este si una foarte competitiva. Ca o firma de marketing digital de top, este importanta intelegerea nuantelor necesare pentru companiile de comert electronic. Acesta este motivul pentru care am dorit sa impartasim sfaturile de marketing digital de e-commerce pe care trebuie sa le cunoasteti. Informatia este putere si, in acest caz, poate insemna si o rentabilitate mai mare.
Sfaturi Ecommerce Digital Marketing:
- Folositi recenzii - Recenziile clientilor sunt unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing pe care le poate avea o afacere. Singura exceptie este daca produsele sau serviciile dvs. sunt groaznice. Dar sa fim sinceri, daca acesta a fost cazul, probabil ca nu ati fi citit acesta pagina. Recenziile ofera doua modalitati de beneficii pentru afacerea ta. Impactul direct este capacitatea lor de a creste increderea in afacerea ta. Recenziile pozitive si reale actioneaza ca dovada sociala pentru alti clienti, sustin capacitatea produselor dvs. de a satisface nevoile. Al doilea beneficiu este furnizarea de informatii suplimentare potentialilor clienti. In unele cazuri, clientii anteriori vor evidentia caracteristici sau utilizari pe care nu v-ati gandit sa le promovati.
- Folositi ferestre de tip pop-up bune - exista reclame pop-up bune si reclame proaste. Diferenta dintre cele doua este simpla: sincronizarea. Pop-up-urile proaste sunt intruzive, apar adesea prea curand inainte ca un client sa fie convins. Un pop-up bun actioneaza ca un memento sau ofera un stimulent suplimentar pentru a ajuta la orientarea unui client catre o decizie de cumparare; dar numai dupa un timp sau actiune rezonabila declanseaza anuntul. De exemplu, o reclama „10% din prima achizitie” bine programata poate aparea dupa ce un timp rezonabil este petrecut pe o pagina de produs. Anunturile gratuite de transport, cumparare-unu si primesti unul gratuit sau cadouri gratuite functioneaza bine. Atunci cand un client este implicat, apoi oferiti pop-upul.
- Utilizarea Google Shopping poate ajuta foarte mult site-urile de comert electronic cu campaniile lor extrem de eficiente. Frumusetea unei campanii bine concepute este ca pune anunturi in fata clientilor pe baza cautarilor de interogare relevante. Este o situatie castig-castig pentru consumatori, Google si, desigur, afacerea dvs. Faceti-va timp pentru a afla despre specificul campaniilor, despre diferitele structuri, precum si pentru a intelege fluxurile de date ale produselor. Acest lucru va creste rentabilitatea investitiei pe care o veti face.
- Vindeti pe Instagram - Platformele de socializare nu sunt doar pentru crearea constientizarii marcii sau pentru a conduce traficul pe site-ul dvs. web. Cu interfata excelenta dintre Facebook si Instagram, este relativ usor sa vinzi produse direct de pe Instagram. Mai degraba decat sa placa o poza de produs, pot face clic direct pe o pagina de vanzari. Aceasta creeaza mai mult o experienta de cumparaturi „cu o singura atingere”. Eliminarea pasilor in procesul de cumparare creste atat satisfactia clientilor, cat si viteza medie a tranzactiei. De asemenea, tineti cont de alte platforme de socializare ca platforma de vanzari. Daca publicul dvs. demografic foloseste Pinterest, vanzarea acolo cu Shoppable Pins are si sens.
Concluzia este ca a crescut in ultimul deceniu comertul electronic. Aceasta a creat un camp de lupta mai mare, dar si mai contestat. Aceste sfaturi de e-commerce digital de marketing pe care trebuie sa le cunoasteti sunt esentiale daca doriti sa ramaneti competitivi.
Completeaza formularul de mai jos pentru a obtine un pret pentru proiectul tau.